БІБЛІОТЕКА

Гарантійний і не гарантійний випадок

«Гарантійний випадок» – будь-який заводський брак або несправність, що виникла з вини виробника і виявлена в ході гарантійного терміну експлуатації.

«Не гарантійний випадок» – будь-які поломки, пов'язані з недотриманням правил і умов експлуатації, регламенту технічного обслуговування і внесенням змін в конструкцію. 

Захист споживача

В даному огляді ми дамо раду, як покупець має право повернути товар в магазин за статтею Закону захисту прав споживачів.

Це стосується розділу товарів побутової техніки, фільтри для води, електроінструменти .......

Багато покупців плутають статті про сервісне обслуговування товару та гарантійний ремонт товару, але слід звернути увагу, що це різні статті.

Стаття 9 дозволяє обміняти або повернути товар протягом 14 днів у разі: