Доставка
Оформити замовлення в нашому інтернет-магазині можливо будь-яким зручним для Вас способом:
1. Самостійно, через автоматичну систему замовлень на сайті - оформивши замовлення за допомогою функції «Кошик" або "Швидке замовлення".
2. Замовити товар будь-якому вказаному телефону: (097) 000-12-32, (093) 460-44-64
Онлайн - магазин приймає замовлення 24/7.
Графік роботи консультантів:
Понеділок з 09.30 до 19.00
Вівторок з 09.30 до 19.00
Середа з 09.30 до 19.00
Четвер з 09.30 до 19.00
П'ятниця з 09.30 до 19.00
Субота, Неділя 11.00 до 15.00 (тільки на прийом замовлень по телефону)
Обробка замовлень:
Якщо протягом години після оформлення замовлення наші менеджери не зв'язалися з вами по телефону, будь ласка, передзвоніть нам - це скоротить час обробки вашого замовлення. Без підтвердження, товар доставлятися не буде!
Якщо Ви зробили заявку поза робочий час, вона буде оброблена в наступний робочий день, після чого з Вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей замовлення та адреси доставки.
Доставка товару проводиться після 12:00 (доставка до 12:00 обговорюються з менеджером окремо!)
З огляду на дедалі частіших замовлень роботами, відправка товару буде здійснюється тільки після узгодження деталей з нашими менеджерами по телефону. У разі, коли замовник з якоїсь причини не виходить на зв'язок більше 12 годин, замовлення буде анульовано із зазначенням причини.
Замовлення зроблені в Суботу на Неділю доставлюються с Понеділка по П'ятницю.
Розрахунок вартості доставки по товарах з розділів:
- Одяг (безкоштовно від 1000 грн.)
- Шкiргалантерея (безкоштовно від 1000 грн.)
- Медтехніка (безкоштовно від 1000 грн.)
- Ортопедія (безкоштовно від 1000 грн.)
- Туризм, оптiка (безкоштовно від 1000 грн., крiм великогабаритних товарiв)
- Косметика (безкоштовно від 1000 грн.)
- Все для дому (безкоштовно від 1000 грн.)
- Системи очищення води (безкоштовно від 1000 грн., крім розділів "кухонні мийки", "кулери", "водонагрівачі", "УФ системи (стерилізатори)")
- Кухонні мийки (доставка "Нова Пошта" оплачується покупцем відповідно до тарифів перевізника)
- Кулери (доставка "Нова Пошта" оплачується покупцем відповідно до тарифів перевізника)
- Водонагрівачі(доставка "Нова Пошта" оплачується покупцем відповідно до тарифів перевізника)
- УФ системы (стерилізатори) (доставка "Нова Пошта" оплачується покупцем відповідно до тарифів перевізника)
- Побутова техніка (доставки курьером нема - тільки "Новая почта" оплачується покупцем відповідно до тарифів перевізника)
- Електроінструмент(доставка по Києву 100 грн.)
- Торгівельне обладнання (доставки курьером нема - тільки "Новая почта" оплачується покупцем відповідно до тарифів перевізника)
При замовленні післяплатою на суму більше 3000 грн, в якості підтвердження домовленості між клієнтом і нашим ІМ, необхідна обов'язкова передоплата в розмірі не менше 5% від суми заказа.Остальную частина грошей можна оплатити післяплатою при отриманні замовлення.
Дана необхідність пов'язана з випадками неявки клієнтів на склад перевізника без поважної причини, що тягне за собою компенсацію перевізнику витрат на транспортування в дві сторони, а так само платежі за зберігання вантажу.
Звертаємо Вашу увагу, що сума передоплати є невеликою частиною від загальної суми замовлення і спрямована на встановлення стабільних і взаємовигідних відносин з нашими покупцями.
Комісія за пересилку грошей кур'єрськими службами "Нова Пошта" або "Justin" або "Укрпошта" - оплачується покупцем!.
Обмін і повернення товару здійснюється відповідно до Законодавства України ( «Закон України про захист прав споживачів») косметичні та парфумерні товари входять в «Перелік товарів належної якості, что НЕ підлягають обміну (повернення)» - це означає, що якщо товар, куплений в нашому магазині належної якості, то він не підлягає обміну і поверненню (Розділ I, стаття I, п. 13: належно якість товару, роботи або послуги - властівість продукції, яка відповідає Вимоги, встановленим для цієї категорії продукції у нормативно-правових актах и але рматівніх документах, та умови договору Із Споживачем) .В будь-якому випадку, якщо у Вас виникли претензії до якості товарів, куплених в нашому інтернет-магазині, зверніться до нас і ми постараємося вирішити цю проблему.
Детальніше на нашому сайті © НОВА МАРКЕТ: "захист прав споживача".