Гарантійний і не гарантійний випадок

«Гарантійний випадок» – будь-який заводський брак або несправність, що виникла з вини виробника і виявлена в ході гарантійного терміну експлуатації.

Під гарантійні зобов'язання не підпадають:

• механічні пошкодження, що виникли внаслідок удару, падіння або аварії на виробництві;

• пошкодження, що виникли в результаті роботи обладнання з перевищенням меж навантажувальних характеристик, заявлених виробником;

• пошкодження, викликані використанням обладнання не за призначенням, несправності, що виникли як наслідок порушення правил і умов експлуатації, обслуговування, транспортування або зберігання;

• електричні пошкодження вузлів і деталей обладнання, отриманих в результаті стрибків напруги в мережі, неправильних підключень, неправильного вибору напруги живлення, використання запобіжників підвищеного струму спрацьовування або «жучків»;

• електричні пошкодження вузлів і деталей обладнання, пов'язаних з попаданням на них води та інших рідин;

• електричні пошкодження, що виникли в результаті дії сильних електромагнітних полів, наприклад, що виникли як наслідок зварювальних робіт, грозового розряду, інших факторів;

• пошкодження, пов'язані з життєдіяльністю комах, тварин та інших живих організмів;

• несправності, отримані в результаті використання неоригінальних запасних частин, а також в результаті залучення для обслуговування, ремонту або модифікації обладнання приватних осіб або організацій, які не мають сертифікат виробника на право виконання таких робіт;

• несправності, що виникли в результаті нормального зносу або закінчення терміну служби компонентів обладнання (витратні матеріали, батарейок, акумуляторів, ламп, запобіжників і тому подібних компонентів);

• несправності виникли як наслідок використання приладдя, витратних матеріалів або інших деталей, явно не дозволені фірмою-виробником і / або фірмою-постачальником.
Клієнт має право вимагати від сервісної служби усного роз'яснення про причини виходу обладнання з ладу, а також письмового висновку про причину відмови, якщо випадок визнано не гарантійний.

«Не гарантійний випадок» – будь-які поломки, пов'язані з недотриманням правил і умов експлуатації, регламенту технічного обслуговування і внесенням змін в конструкцію.


Відповідно до вимог Закону України «Про захист прав споживачів» гарантійний термін - термін, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.